Publicerat: 2012-02-27 Klockan: 16:09:00

awolnation - sail

en god vän till oss, pierre, tänker på oss titt som tätt och gärna med kopplingar till noah.

häromkvällen fick jag detta mail;

God kväll!
Jag har en ny låt jag lyssnat på ett tag nu. Älskar den!!!
Tror du gillar den med, om inte lär du göra det.

http://open.spotify.com/track/4VUGq8KUTVv5YnMqU6nkDa

Och grejen är att när jag hör den tänker jag på er som familj och "slaget" för Noah's hälsa om du förstår vad jag menar. Jag ser verkligen dig och Sadde på ett slagfält och går genom helvetet för att hjälpa er älskade son. Ni skiter i allt omkring.
Typ som kulorna viner runt om er, bomber smäller! Men ni har en sak i tankarna, allt annan spelar ingen roll. Ni ska hjälpa Noah. Det är allt som betyder något.

Skum tanke! Men den ger mig energi tack vare min koppling till denna tanke. Ni ger mig energi. Ni ger så mycket! Ni är underbara föräldrar!!
Tack!
Ha en skön kväll!
Kram



vad säger man? fantastiska vänner och fantastisk låt. likt min pojke marilyn manson....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0