Publicerat: 2011-12-28 Klockan: 14:05:00

messet från hjärtat

det kom ett meddelande. från pierre. från vår vän pierre. mitt ex pierre. ett mess direkt från hjärtat. jag har fått tillåtelse att publicera det på bloggen.

God jul på er! Jag vill inte ha en enda grej i år, inte en pryl faktiskt. Önskar mig en sak, det är att ni ska få det bästa året nånsin 2012. Att ni får "leva" som ni ska. Att ni får lite "balans" i livet igen. Få uppskatta alla små saker och inte behöva oroa er för stora tråkigheter. Är det någon jag önskar detta till är det er. Ni är en underbar familj! Ha en underbar jul och hoppas att kärleken sprudlar hos er idag. Hälsa alla! KRAM

ja vad säger man. att få ett sådant här mess av någon värmer otroligt. att få det av pierre som jag har levt med i så många år och gått igenom ofantligt mycket med värmer otroligt mycket.

tack pierre, och jag vet att michele var med dig på julafton, och är varenda dag.

stor kram tillbaks från oss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint sms! Kan "bara" säga det samma! Önskar er det samma! :)



2011-12-28 @ 17:28:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Fina ord ! Du har många fina människor runt runt dig Jossan ... kanske för att du är en sådan hälrig positiv och härlig människa själv.

Håller med Pierre alla ggr ! och önskar också att ni får ett bra 2012 med många positiva händelser.

stor kram min vän !!!

2011-12-28 @ 19:11:48
Postat av: Maria igen ;-)

och lite fel stavar jag oxå men så blir det när man skriver för fort :-)

2011-12-28 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0