Publicerat: 2010-10-28 Klockan: 17:25:18

svar till lina

Postat av: lina

hej josefine,jag brukar läsa din blogg mellan varven,och om jag inte minns fel? vist hade ni bröllops fest på tjocka kocken? vi ska gifta oss och funderar lite över tjocka kocken och dess lokal.. så då tänkte jag fråga dig, är ni nöjda med lokal?mat? och service.
tack på förhand..
hälsningar lina

hej lina!

vi hade vår fest på tjocka kocken och var mycket nöjda med både lokal, mat och service. allt kändes tipp topp. men jag hörde ett rykte nu i veckan att det har konkat. dock vet jag inte om det enbart är ett rykte eller om det är verklighet. länkar 2 av bröllopsfestsinläggen så kan du fräscha upp minnet!!

lycka till med bröllopet!

kram

http://josephines.blogg.se/2009/march/brollopsfesten.html

http://josephines.blogg.se/2009/april/en-massa-bilder-fran-brollopsfesten.html


Kommentarer
Postat av: lina

tack snälla du.

vi har preliminärbokat lokalen .

vi var där på lunchen och det slog mig när vi åkte därifrån att det var så lite folk,så därför kännde jag när jag kom hem att jag måste kolla vidare, det var någon magkänsla jag fick bara!.

jag ringde resturang P.S jag fick för mig att de hörde i hop de hade nya ägare f.r.o.m måndag och ville att jag skulle återkomma,man blir ju lite orolig,en sådan dag då man gifter sig får ju inget gå fel.

ska kolla dina inlägg lite mer nu..

tack för svaret..

hälsningar lina

2010-10-28 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0