Publicerat: 2009-03-29 Klockan: 12:10:30

bröllopsfesten

uppdatering... se dessa länkar för mer foton.. men ännu mer kommer komma!

karins pixbox

millas pixbox



festen hade alla färutsättningar för att kunna kallas årets fest och den har redan blivit kallad det av flertalet. jag har dock dubbla känslor inför festen - mer om det senare...

gårdagen inleddes av att jag var på mates och blev snygg i håret av proffsiga linda. sedan kom caroline hem till oss och sminkade mig. tack igen gumman! efter det var det dags att hämta pedro för att åka till lokalen och fixa med det sista! foljet droppade in strax innan 19 och fortsatte göra så i ca en timme. kvällens toastmaster oskar gjorde ett fantastiskt jobb med att guida alla genom kvällens olika aktiviteter.

dessa olika moment var många roliga bildspel, tal, små lekar och spex, iransk dans, god mat, dryck, ännu mera tal och avläsning av koder *hihi*. mimmi vann vipkortet i baren efter nästan alla rätt på tipspromenaden om oss. bra jobbat tjejen! 

det var riktigt bra röj från början till slut (har jag hört)! några bilder från kvällen!







fler foton kommer garanterat vid senare inlägg. dessa var de jag hade i min kamera och jag fotade knappt under kvällen!

vad var det nu som gjorde att jag har dubbla känslor inför festen. jo detta;

Symtom

När du blir magsjuk blir du plötsligt illamående och magont. Andra symtom är kräkningar, diarréer, feber och svaghet. Sjukdomen brukar bryta ut snabbt och gå över på någon eller några dagar. De flesta känner sig mer eller mindre medtagna efteråt. källa - http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?ArticleID=5774&C=2432


jag började känna en värk i magen. ajajaj. kunde knappt stå upp men höll masken jävligt bra då det var vår fest. efter att ha kräkt 4 ggr på festen var det bara att ringa taxi. jag var knappt onykter och magsjukan går på jobbet så min smarta slutsats var magsjukan. efter att ha läst symptombeskrivningen ovan kan jag garanterat säga att det var det jag hade. när jag kom hem tappade jag räkningen efter att jag kräkts ca 10 ggr... låg med täcke och kudde på badrumsgolvet i ca 3 timmar och frossade. inget vidare. 

sadjad ville följa med mig hem på festen men jag bar honom att hålla ställningarna istället. festen hade varit en succé. TACK alla som varit delaktiga och hjälpt oss med detta plus tack ni som kom och röjde loss! vi ska nu öppna våra presenter och kuvert här hemma i stillhet - bara för att det är en så stor partydödare avstod vi på festen!

nu mår jag dock ej illa längre men jag är helt orkeslös och slut i kroppen plus en träningsvärk i magen efter allt hulkande... blä! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars, stackars lilla gumman. Jag tycker absolut att det var årets fest och om du mådde illa när vi åkte hem så dolde du det verkligen bra. Hoppas att ni blir nöjda med era presenter och att du snart blir frisk. Puss

2009-03-29 @ 13:08:11
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: PB

Tack för en supertrevligt kväll! God mat, trevliga människor och mycket skratt, kan knappast bli bättre. Hoppas du blir frisk snart!!! KRAM

2009-03-29 @ 13:30:55
Postat av: sara

Neeej vilken otur på eran bröllopsfest och allt! :( Ni var hur snygga som helst iaf och hoppas du fick njuta lite av kvällen innan det vart som det vart!Tack, det hoppas jag verkligen också!Ps. synd för mig att du var bortrest när bloggfesten på Palace skulle hållas.Hade vart kul o känna igen lite fler ansikten! Vi får se om jag går!Puss o kram

2009-03-29 @ 18:16:07
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Annie

Nej!! Fy vad typiskt! En sån rolig dag och så får du magsjukan, stackars dig! Jag hatar magsjukan mest av alla vardagssjukdomar och tvättar händerna frenetiskt i dessa dagar, det smittar ju något oerhört! Skönt att du mår bättre och att du fick vara med en liten stund på festen..=) Puss

2009-03-29 @ 21:20:00
URL: http://allaflickor.blogg.se/
Postat av: annah

näää fy vad tråkigt att du blev magsjuk!! vad typiskt.

2009-03-30 @ 00:17:27
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0