Publicerat: 2016-01-05 Klockan: 18:59:00

är det sant?

hur kan det vara sant? hur är det ens möjligt? hur kan deras liv vara över? slut... de är borta. de finns inte mer.
 
michel.... fina michel. 26 år gammal. tomas älskade lillebror. fina, roliga och omtänksamma michel... det går inte att ta in. att du och dina föräldrar aziz och zekiye är borta. att tomas också skulle ha varit med på resan. men att han stannade hemma för att han kände sig sjuk. slumpen. tomas finns kvar hos oss men ni tre är borta. tomas och hans 3 systrar. kvar med sorgen. för att inte prata om alla andra som är släkt och vänner till er. så mycket sorg. så mycket smärta. jag har aldrig varit med om så mycket smärta som jag upplevde på minnesstunden i söndags. den gick att ta på. mild gråt blandad med skrik. jösses vad mitt hjärta gråter.
 
min älskade man. som i stort sett vuxit upp med familjen. klivit in genom deras dörr och suttit ned och pratat med vem som helst av dem. även om inte tomas var hemma så kunde han sitta och prata med familjen. jag lider så med dig min man. du fick mig att knyta band med familjen första gången jag träffade dem!
 
det känns så orättvist. att ni inte får fortsätta. att så många tvingas fortsätta sitt liv utan er. vila i frid... <3
 
sadde o michel på eljas o marinas bröllop
 
 
sadde o aziz på bröllopet

 
sadde o aziz på gabbe o tomas 30-årsfest
 
 
fina michel
 
 
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22034486.ab
 
www.expressen.se/nyheter/familjen-miste-lhttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article22034486.abivet-i-tragiska-bilolyckan/
http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/familjens-bil-fick-sladd-alla-omkom-9001321.aspx

Kommentarer
Postat av: Hanna Gåverud

Så fruktansvärt. Tänker på er massor ❤️

Svar: Tack så mycket! ❤️
Josephine

2016-01-05 @ 19:13:39
Postat av: Lina

Flera av mina vänner har skrivit om det hemska som skedde och alla har skrivit med kärlek för familjen. Vi tänker på er alla som lider nu💜

Svar: Ja det är så fruktansvärt. Det är så många som är drabbade. Tack för omtanken!
Josephine

2016-01-05 @ 20:33:33
Postat av: My

Så hemskt! Tänker på er mycket! Kram ❤️️

Svar: Ja verkligen en mardröm.... ❤️
Josephine

2016-01-05 @ 23:04:00
Postat av: Heni

Det är så hemskt. Tänker på er och ber om tålamod för hela familjen.

Svar: Tack Heni! ❤️
Josephine

2016-01-06 @ 10:09:49
Postat av: Maire

För tio år sedan förlorade jag min bror i en trafikolycka och sedan dessa läser jag artiklar om trafikolyckor med ett hugg i hjärtat och veta att det finns anhöriga; släkt och vänner bakom notisen. Jag läste om denna olycka i aftonbladet och snabbt fladdrade er familj obehagligt förbi i tankarna pga Norrköping nämndes. Det gör mig så ONT att förstå att ni var nära vänner med familjen som förolyckades. Tiden läker inte såren, men det blir lättare att bära med åren. Minnena ska man vårda, vilka fina bilder och fin text du skrev.
Var rädda om er!

Svar: Tack för varma fina ord. Jag lider med dig för din sorg över din bror. Jag förstår precis vad du menar. Jag reagerar så fort jag läser eller hör ngt med olyckor. Stor kram till dig och tack för att du tog dig tid att skriva!
Josephine

2016-01-07 @ 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0