Publicerat: 2016-01-21 Klockan: 07:00:00

10 år

tio år. vad har hänt i mitt liv på tio år? vad har hänt i ditt liv på tio år? vad skulle ha hänt i ditt liv? jag var 25 år gammal. 
 
livet kretsade mest kring michan för tio år sedan. idag är det tio år sedan du dog michele. tio jävla år...
 
vad skulle du gjort idag? du skulle fylla 30 i augusti. du var bara 19 år när du lämnade oss. 19 ynka år. hela livet låg framför dina fötter. men cancern ville något annat. som du kämpade, i tre långa år kämpade du mot hjärntumören men tillslut tog cancern ditt liv. åh vad vi kämpade med dig. 
 
nästan 30 år. du skulle idag vara nästan 30 år. skulle du ha familj? arbeta som reseledare? skulle du fortfarande älskat grekland och rosa? 
 
vad jag önskar att du fanns kvar i livet. att du skulle fått träffa ditt brorsbarn. att du skulle fått tillgång till livet.
 
michan, min lilla snutt, du kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...
 
http://josephines.blogg.se/2006/january/
(några inlägg från när michan dog...)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0