Publicerat: 2016-04-16 Klockan: 14:56:00

hej då ågrenska

som ordförande i svenska vacterlföreningen fick jag vara med på en hel del bilder, prata extra mycket med de ansvariga och vara föreningens ansikte utåt under veckan.
 
här poserar jag tillsammans med två läkare som föreläste. vladimir och malin.
 
 
innan vi åkte från göteborg på fredagen så åkte vi såklart noahs kompis emilio från vacterlföreningen. de bor ca 15 minuter ifrån ågrenska o noah och emilio började spela fotboll så fort de träffade varandra! det är även emilio o elins mamma alexandra som gör de fina armbanden som man kan beställa!
 
 
det var dystert att lämna ågrenska. jag hade lätt kunnat stanna en vecka till. det kändes som en fristad. men jag tar med mig alla minnen och hoppas att jag kommer träffa alla de fantastiska människorna igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0