Publicerat: 2016-04-10 Klockan: 13:44:26

ågrenska

i fredags åkte vi hem från ågrenska. bästa ågrenska. stället som jag i min dröm skulle önska att alla familjer med sällsynta diagnoser skulle få uppleva. pedagoger som är helt fantastiska och lär känna våra barn redan innan de kommer på plats genom långa samtal. pedagoger som har planerat en superrolig vecka för våra barn och väver in syskonroll och diagnos i programmet.
 
en trygg plats där barnen kan vistas mellan 9-16.15 om dagarna medan vi är med föreläsare som är proffs på våra barns medicinska aspekter.
 
här kommer ett gäng bilder på ågrenskas miljö. kommer fler bilder vartefter.
 
 
vi har haft det alldeles underbart med åtta andra fina familjer. de flesta av dem hade vi redan träffat men tre familjer var helt nya för oss. jag hoppas verkligen att vi kommer ses igen!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Det verkar helt underbart! Jag hoppas att vi någon gång känner att Adam skulle klara av en vistelse så vi kan ansöka om det. För oss föräldrar och för syskonen skulle det vara fantastiskt! Jag är så glad att ni fick chansen att åka! Kram!

Svar: Vet du att jag tror faktiskt att de skulle fixa så att han klarar av det. Maken till kompetent personal som trixar o fixar. Gå in o läs på deras olika diagnoser så ser du vad de har erfarenhet av. Kram
Josephine

2016-04-13 @ 09:58:07
URL: http://blomsterv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0