Publicerat: 2015-10-27 Klockan: 18:41:00

de sista johan falk filmerna

ur askan i elden, 2015. regi richard holm. 6.6 på imdb.
tyst diplomati, 2015. regi peter lindmark. 6.2 på imdb.
blodsdiamanter, 2015. regi peter lindmark. 7.1 på imdb.
lockdown, 2015. regi richard holm. 7.2 på imdb.
slutet, 2015. regi richard holm. 7.8 på imdb.
 
vi hade en tur innan vår kretaresa då vi såg en film varje kväll. det blir lite utav en drog och vi längtade efter kvällen så vi skulle få se filmerna. jag som trodde jag skulle sakna frank så mycket nöjde mig gott och väl med seth. nästan så seth var en skönare snubbe!
 
jag tycker nog tyst diplomati och lockdown var bland de bästa och den sistnämnda rätt så sorglig. däremot så trodde jag att den sista filmen skulle vara i snabbare tempo, typ som kodnamn lisa. men den kom ej upp i det tempot.
 
men snittbetyg blir 4 av 5 på dem alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0