Publicerat: 2015-01-27 Klockan: 19:10:00

superhjältarna

noah har varit på matildas superhjältekalas. gossen var så taggad innan och helt slut efteråt. precis såsom det ska vara!
 
 
hos matilda fick de olika uppgifter som de skulle lösa. de fick gå på en superhjälteskola och så skulle de finna superskurken...!!
 
 
äntligen hittade de superskurken! lunch, fika och ett brev om hur man fortsätter vara en superhjälte!
 
 
icke att förglömma ett superhjältebevis med qr-kod på baksidan till bildströmmen :)
 
 
tror ni jag hade en lycklig unge här hemma sen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

2015-01-27 @ 23:21:46
Postat av: Milla

Då känner jag mig nöjd att vi lyckades med kalaset =). Lika mycket som det är skönt att det är över så längtar jag redan lite till nästa gång =). Kram

Svar: Förstår att det är delade känslor!
Josephine

2015-01-28 @ 07:31:41
URL: http://cmillisen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0