Publicerat: 2015-01-02 Klockan: 21:31:24

älskade lilla mormor

idag är dagen då min älskade lilla mormor lämnade oss. 90 år, 2 månader och 1 dag gammal. vilket långt innehållsrikt liv. erfarenheter, sorg, kärlek, fyra barn och mängder av barnbarn och barnbarnsbarn.

kära lilla mormor som Noah alltid säger. jag hoppas att du är i himmelen med morfar nu. att ni har återförenats och är utan krämpor och besvär.


älskade lilla mormor jag hoppas även du träffat din mamma, vår mormor karin. 

älskade lilla mormor jag minns varje sommar i hillerstad. hur jag sov i ditt rum, gav katterna och hönsen mat, körde bil med morfar, läste dina dikter och hade en toppenvecka hos er.





jag ska minnas ditt liv. ditt och morfars. jag ska berätta för mina barn hur ni levde. jag ska föra ert minne vidare.

tack för timmarna idag. efter du tagit ditt sista andetag. det var så fint att få sitta med dig. jag älskar dig mormor. 


idag var dagen då min sista äldre släkting lämnade oss. den sista släktingen av den generationen. det känns tomt och jag saknar dig redan lilla mormor. 

Kommentarer
Postat av: Milla

så fina bilder och fina minnen du har av henne. Massa kramar till dig ❤️

Svar: <3
Josephine

2015-01-02 @ 23:42:46
URL: http://cmillisen.wix.com/cmillis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0