Publicerat: 2014-03-01 Klockan: 07:04:00

saddes kalas

jag har inte alls samma tid i livet längre. eller samma prioriteringar. eller samma ork.... eller kanske en kombination…. därav kommer inläggen mer sällan. men jag ser att mina läsare är trogna och besöker sidan nästan varje dag. därför kommer jag fortsätta göra inlägg lite då och då.. när tid väl ges.
 
saddes kalas gick av stapeln för ett par veckor sedan. den inleddes med yoga på morgonen...!
 
 
sen åkte vi till jobbet och organiserade upp allt inför alla kalasgäster som skulle komma.
 
 
det bjöds på iransk mat och lek. efter det bjöds det på en sjuk lovi i 1,5 vecka. men nu är vi på benen igen!
 
 
godingarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0