Publicerat: 2014-06-18 Klockan: 20:23:53

milla och jag

vi har känt varandra i många år. sedan 2001 då vi arbetade på kolmårdens djurpark. vi har pluggat samtidigt på universitetet men inte i samma termin. vi har arbetat ihop i många väldans år och det är med sorg i hjärtat som vi ej gör det idag. vi har rest ihop både inom sverige och 2 gånger till grekland. vi har varit med om mycket milla och jag. vi är gudföräldrar åt varandras barn och vi har en stark relation.
 
en relation där vi vågar lyfta saker och ting. som ett förhållande. allt behöver inte vara rosenrött utan vi tycker oense om saker och ting men det är helt okej.
 
jag vet att vi kommer vara vänner livet ut för vår relation växer sig fortfarande starkare än idag.
 
älskar dig min vän!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Älskar dig med gumman och jag kan inget annat än stämma in i texten ovan. Du ger så otroligt mycket av dig själv och jag är så tacksam över att ha en sån fin vän som dig.
Kram

Svar: tack detsamma du fina! puss
Josephine

2014-06-18 @ 21:03:01
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0