Publicerat: 2014-06-21 Klockan: 10:25:00

hipp hipp hurra för mig idag

 
 
idag är det min födelsedag. 34 hela år. oj vart tar tiden vägen?
 
var är jag i mitt liv? precis där jag vill! jag trivs med mig sjäv. med mina val i livet. med mina prioriteringar. jag har ett jobb jag älskar. jag har fina kollegor. jag har en underbar man som alltid finns där. jag har 2 superfina barn som jag är oerhört stolt över. jag har en fin relation med min familj. jag har underbara vänner som ställer upp på min familj. jag har många olika ansvarsområden som gör att jag får utlopp för min rastlöshet - både på jobbet och privat. jag är jag. jag kommer fortsätta vara jag. det har fungerat bra än så länge!
 
grattis till mig idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis gumman på födelsedagen! Du är verkligen en underbar fru, mamma, vän och kollega (förredetta) och du ger så mkt av dig själv att man kan inget annat än att ge tillbaka och trivas i ditt sällskap. Hoppas att du får en härlig dag så kommer paket på tisdag =). Kram

Svar: tack så mycket sötnos!! puss
Josephine

2014-06-21 @ 10:46:09
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: Sadde

Haha du är briljant!

Svar: ❤️
Josephine

2014-06-22 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0