Publicerat: 2014-06-15 Klockan: 08:24:00

bad i grekland

det här med att bada är ju fantastiskt. både i poolen och i havet. fortfarande ingen som har reagerat på mina ord? jomensåatte.... när jag var liten badade jag jämt. när jag blev lite klokare undvek jag att bada. nu när jag är småbarnsmor så badar jag igen.
 
för första gången på ca 4 år tyckte jag dessutom att det var skönt, härligt och kul. nåja det är nog inget som är här för att stanna. men det var kul i en vecka. det får jag lov att njuta av ett tag.
 
sen funkar det lite så när ungarna är nöjda så är jag nöjd.
 
 
det var inte bara jag som var ett blötdjur utan milla badade en hel del hon med!
 
 
 
wihii!
 
 
lovi blev mer och mer galen ju längre tiden gick! hoppade, simmade på det djupa, klättrade och doppade huvudet i vattnet!
 
 
lata tider på stranden!
 
 
plus poolen!
 
 
observera hur noah har ögonen på bollen under vattnet! han var hur nöjd som helst när han lärde sig att simma och titta under vattnet utan glasögon.
 
 
jo men tillslut fick vi till något lyckat kort iallafall.....
 
 
blandad kompott av badbilder.
 
 
bad var definitivt en höjdpunkt under dessa dagar. som de badat. o vi med. men som sagt värmen har gjort att vi alla tyckt att det varit bland det bästa stället.
 
 
det kommer mera.....

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Härliga badbilder :)

Svar: ja visst är det! blir nästan sugen igen :)
Josephine

2014-06-15 @ 14:44:28
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Sadde

Vilka bilder!

Svar: Måste vara en mästerfotograf!
Josephine

2014-06-15 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0