Publicerat: 2014-02-24 Klockan: 11:26:03

fest på vischan

i lördags bjöds det på fest. det var varmt välkommet efter en vecka med en sjuk lovi hängandes vid benet. kära familjen wahlstedt såg efter våra barn hemma hos sig och vi åkte ut på vischan för att fira carro som fyllt år plus att hon och andreas har köpt en stor gård!
 
 
vi möttes av ett gigantiskt dansgolv :) vardagsrummet är nämligen lika stort som vår förra lägenhet. så gissa om vi hade kul på kvällen. ja vi var iallafall ett par som vågade nyttja golvet.
 
först var det middag, mingel och en del barn. men när timmarna tickade på så åkte barnen hem med barnvakter och vi hade önskelåtar och ett riktigt röj!
 
 
födelsedagsbarnet caroline!
 
 
det var ett tag sen jag festade ihop med carro och jessica så det var extra kul såklart. plus att det var himla kul. roliga människor och lite småläskiga hundar...
 
 
tack för en superrolig fest!
 
 
så med denna bild säger jag over and out nu lär det dröja ett tag tills jag orkar med en ny fest! det finns ju nämligen en morgondag....

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha!!!! Vilka bilder, Glöm att jag kommer vara nykter någon mer gång med dessa dårar;-)

Svar: nej nästa gång får du ta några järn:)
Josephine

2014-02-24 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0