Publicerat: 2013-11-02 Klockan: 18:46:00

lust

så var det dags igen. den här gången kändes det som evigheter sen sist. 3 av oss hade hunnit bli förstagångsföräldrar sen sist. det är stort. men tyvärr var det bara en av dem som deltog. vi möttes vid busstationen och åkte till linköping. det var inte heller den enkla vägen utan vi tog lite kringelkrokar och tillslut kom vi fram:)
 
 
då var det dags att dressa om och delta i stippaerobic. japp ni läste rätt. det var mycket spännande och efter ett tag kom vi in i det!
 
 
efter dansen fick vi gå in i ett mysigt rum och äta lunch som bestod av en massa goda plocksaker.
 
 
efter det slussades vi hem till tina där tävlingarna började. det här är trion som planerade dagen och kvällen!
 
 
en av tävlingarna var ett smaktest av 11 olika sorters cola. det var vidrigt! jag har inte druckit cola sen dess och är inte sugen på det heller. vi fick även göra en känsellek och idiotkunskap. det hela avslutades med en skolek innan vi gick vidare till milla.
 
 
där hemma fanns en kock som hade lagat en trerätters till oss. det var mycket delikat särskilt då trion tidigare lurat oss till att tro att vi skulle få äta hämtmat från rosa pantern.
 
 
kvällen avslutades med fler lekar! josefine stod för kanske kvällens roligaste bidrag till leken... hon målade en konstkatt - jaja josefine, nu var det som så att kategorin hette konstkatt;)
 
 
tack brudar för en bra dag och kväll! vi lottade nya grupper så nästa gång blir det ett nytt gäng som får planera!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine A

Haha, ja detta lär jag nog få höra ett bra tag..:) Senast i lördags var det två myrbergare som retade mig;)
Komiskt också att jag igår på tvn hörde dem berätta om en särskild värdefull konstskatt, då skrattade jag lite åt mig själv och min konstkatt..:-) Det var hur som helst väldigt kul att ses! Kram

Svar: haha! se där. då hade du ju kunnat rita en konstkatt;)kramar
Josephine

2013-11-05 @ 06:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0