Publicerat: 2013-11-23 Klockan: 20:44:25

badhuset

idag har vi varit iväg på badhuset och plaskat. absolut ett av de bästa haken för vår familj. båda ungarna älskar det och är på toppenhumör. de blir modigare och modigare.
 
noah simmade runt helt själv nästan hela tiden och lovi kunde vi släppa mer och mer.
 
 
hoppa är bland det roligaste som finns! och ja noah håller för ögonen när vi åker vattenrutchkanan. jag visste inte om det förän jag tittade på bilderna.. :)
 
 
blandad kompott
 
 
lovi blev mest förtjust i delfinens vattenstråle...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica d

Älskar badhuset o mina barn med ;)

Svar: ja våra ungar älskar det så jag tvingas med älska det:)
Josephine

2013-11-24 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0