Publicerat: 2013-05-06 Klockan: 21:43:03

malmö

så ja! hemkommen efter en fredag till söndag i malmö med mina barndomsvänner charlotte och stina. jag blev hämtad på station strax innan 19 i fredags av vännerna. då begav vi oss och hämtade mezemat innan vi åkte hem till stina och åt och pratade under kvällen.
 
 
på morgonen begav sig stina på en beachvolleytävling och jag promenerade till charlotte för att få en riktigt fin frukost. njöt även av deras fina lägenhet och deras walkincloset:)
 
 
när vi var mätta och belåtna så tog vi oss till västra hamnen för att se stina spela 2 matcher.
 
 
team the beavers vann hela tuneringen! grattis! medan stina spelade klart så gick jag och charlotte på stan och njöt av solen och god mat.
 
 
blev lite rioinspirerad och tänkte bege mig ut på karneval....
 
 
sen så gick vi hem till charlotte och thomas och drack lite fördrinkar och åt jordgubbar;) thomas visade hur han fick posera på skolfoton genon tiderna....
 
 
gänget.
 
 
när vi hängt ett tag gick vi och åt god mat och drack mera goda drinkar!
 
 
söndagen bjöd på mer god frukost och häng på sanddynorna på ribban!
 
 
tack tjejer för en finfin helg! längtar tills vi ses igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0