Publicerat: 2013-07-02 Klockan: 12:47:08

bråvalla del 2

andra dagen bjöd på solsken och dricka!
 
 
taggad inför dag 2 som vi inledde med hoffmaestro. som kunde få igång en publik med sin medryckande musik men som snackade mest blaj mellan akterna.
 
 
av torsdagens utvärdering hade vi på oss stövlar men sen så visade det sig vara relativt överflödigt denna varma dag. men är det festival så är det!
 
 
vi njöt av värmen, vimlet, folket, drickan och maten.
 
 
sen så vandrade vi bort och såg på skitarg som var en rolig upplevelse. vilka spexare.
 
 
 
fortsatte med lite timbuktu & damn!
 
 
försökte oss på betnér men det var kört. så mycket folk. så vi tittade på stone sour istället. de var absolut helt okej.
 
 
mötte upp systra mi med wallentin!
 
 
så blev det mer mat och dricka innan johnossi och danko jones.
 
 
 
 
satte oss ned för att vila våra stackars gamla kroppar innan green day skulle stå på scenen.
 
 
mellan 23.10-01.30 höll green day låda. det var såklart jättebra men ärligt talat kände jag inte igen så värst många låtar. sen så var det lite väl mycket hey hit och dit.
 
 
men absolut värt ett klipp! klicka här! basket case är alltid basket case.
 
 
innan vi cyklade till vårt hotell a lá spalle såg vi lite på armin van buuren som är så mycket bättre än avicii. jo det är han faktiskt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är nog ingen festivalmänniska men till och med jag blir lite sugen när jag ser alla filmer, bilder och läser om allt ni upplevt. Blir helt enkelt en tur för oss nästa år kanske =).

Svar: ja det tycker jag absolut milla!! det är fantastiskt om än grisigt!
Josephine

2013-07-02 @ 16:42:22
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: Jessika Wahlstedt


längtar tillbaka!!
Kul att se alla bilder och filmklipp!

Svar: jag med! massor! bråvalla 2014 känns som en given julklapp:)
Josephine

2013-07-02 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0