Publicerat: 2013-01-12 Klockan: 23:02:00

matilda 4 år

på måndag är det 4 år sedan matilda kom till världen. idag var det dags för hennes första barnkalas och likaså noahs första barnkalas. hon hade maskeradtema och det var väldigt många prinsessor, någon häxa, piratprinsessa och en fotbollsspelare.
 
 
noah var i sitt esse. han mådde finfint under kalaset och var inte blyg utan deltog i alla lekar under 2,5 timme.
 
 
här leks det för fullt. kom alla mina barn, pomperipossa, namnleken och en ballonglek.
 
 
barnen fick dekorera sin egen prinsesskrona.
 
 
även här förvånade han mig genom att älska sin krona:) killen som vägrat klä ut sig....!
 
 
lovi var även med på ett hörn. sugen på tårta....!
 
 
det kom en pirat på besök....!
 
 
alla barnen som deltog på kalaset!
 
 
tack myrbergs för ett riktigt bra kalas och tack matilda för att noah blev bjuden. han var superlycklig och sa att "det var roligt på kalaset" och berättade om dans, lekar, ballonger och glass.
 
 
efter kalaset tillbringade vi ett par timmar hos myrbergs minus oskar plus tina, leah och olivia då grabbarna hade tipslördag här hemma hos oss. lyckat för alla tror jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt foto på Noah ( i mitten ) och "brudarna" Kan se det fotot framför mig om några år ... då tjejerna flockas kring söta N :-)haha

Svar: hehe ja vi får väl se:)
Josephine

2013-01-13 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0