Publicerat: 2013-01-05 Klockan: 00:40:00

ett halvår

min bebis. ett halvår. på minuten när denna blogg publiceras. i skrivande stund ringde jag in till förlossningen första gången och berättade om värkarna jag haft under dagen och 2 h och 40 min senare var hon ute.
 
nu är hon ett halvår. hon har gått från att vara en skrikande liten argbigga med ond mage till att bli en nöjd bebis som utforskar livet. nyfiken som få och i stort sett omöjlig att amma då det alltid finns roliga saker att se på. sitter själv, äter mat, vägrar välling, älskar sin storebror, kramar sin mamma, kiknar åt sin pappas magbus, älskar att plaska i badet, snurrar runt, försöker komma upp i något som liknar krypställning, hoppar, hoppar, hoppar, sa jag att hon hoppar?
 
skrattar, ler, pratar och är en fantastisk liten individ. idag är sista dagen jag tänker ägna mig åt "dagtidsamning". från och med imorgon blir det mat för hela slanten. på nätterna får hon fortfarande amma om hon vill.
 
hon är en underhållande liten krabat den här lilla lovi som vi har inneboende hos oss.
 
grattis på halvårsdagen lilla gumman!
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis älskade gulleplutt på 6 månadersdagen =).
Puss och kram från gudmor

Svar: lovi tackar och bockar!
Josephine

2013-01-05 @ 23:43:50
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0