Publicerat: 2013-01-23 Klockan: 19:44:32

1 av 2

den här veckan har det varit/är det 2 sjukhusbesök inplanerade med noah. igår var vi på ögonmottagningen och på fredag är det dags för datortomografin.
 
 
 
korridorerna var mycket tilltalande denna gång. ojoj. rymningsbenägen 2-åring sågs överallt och ingenstans....! noah lät sig undersökas relativt samarbetsvilligt. när det kom till att benämna o, kvadrat, hus och hjärta briljerade han. sen var det den mindre roliga biten. sitta med glasögon på sig och ta ett öga i taget. att han ens gick med på att ta på sig glasögonen imponerade på mig.
 
men nej - tro inte att du får ett svar ur mig med dessa på...!
 
 
noah fick godkänt och han behöver inte komma på någon mer undersökning nu. det räcker med bvc´s koll som de har vid 4 år. så skönt! efter undersökningen fick han välja på att leka i lekterapin eller köpa en glass. han valde att leka!
 
 
noah ville inte gå därifrån och skrek: jag vill inte hem, det är roligt på sjukhuset....!
 
så vilken tur att han ska få gå dit på fredag igen. håll tummarna då. efter den röntgen avgörs det om det är dags att avlägsna skruvarna inne i ryggen....

Kommentarer
Postat av: Stina

Så skönt att det gick bra på ögonmottagningen. Tänker på er imorgon. Kram!

Svar: tack så mycket! kram
Josephine

2013-01-24 @ 10:04:48
URL: http://blomsterv.blogspot.com
Postat av: mormor till Emma o Maja

jag håller förstås mina tummar för att resultatet blir bra.Skönt att det verkar bra med ögonen.

Svar: tack så mycket! om noahs kirurg är lika snabb som han brukar vara så bör vi veta det imorgon eftermiddag....
Josephine

2013-01-24 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0