Publicerat: 2013-02-10 Klockan: 21:58:35

bästa läkaren

jag har sagt det förr och jag säger det igen. tacka vet jag hans tropp. tacka vet jag en läkare som agerar och sätter bollen i rullning och ordnar sådant som egentligen inte ens ligger på hans bord.

remissens vara eller icke vara...

tropp frågade om vi tyckte det var okej att us skulle testa att röntga noah. en av sköterskorna på smärtenheten ska följa med och eventuellt få noah till att acceptera en röntgen utan sövning.

eftersom det kommer att bli ett par undersökningar under noahs tid så är det egentligen bäst om han kommer över sin skräck med hjälp av denna sköterska. istället för att behöva söva mer än absolut nödvändigt.

det är iallafall värt ett försök. de sköterskorna var extremt kompetenta efter noahs skoliosoperation så de kan säkert lyckas denna gång med.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt med läkare som agerar, som vill finna och ge svar... Det är ont om dessa läkare!!!

Svar: ja verkligen. det känns som om vi fått höjdaren:)
Josephine

2013-02-11 @ 19:39:04
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: Susann

Hej Josefine,
Jag hade gärna behövt komma i kontakt med dig gällande skoliosoperation där jag kan ställa lite frågor som hade hjälpt mig.

Du kan maila mig på [email protected]

Mvh
Susann

Svar: Absolut!
Josephine

2014-10-20 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0