Publicerat: 2013-02-12 Klockan: 19:20:21

2,5 årskontrollen

idag var vi på bvc för en något försenad 2,5 årskontroll. lite smått nervös var jag då sonen har 2 personligheter. men han valde att visa den positiva;) han babblade på. benämnde allt i hennes påse och berättade runt omkring. så det var absolut inga som helst problem med det lilla språktestet.
 
men sen kom den biten som liknar en medicinsk undersökning. vägning och mätning. noah blir fullständigt hysterisk. men efter lirk och en hel del tvång fick vi till något som liknande vikt och längd. ca 14 kg och 89,5 cm. han ligger under kurvan på både längd och vikt men ändå inom det normala. typ som vi hade väntat oss.
 
 
under tiden på bvc ringde de från us. nu har vi fått tid till röntgen med besök på smärtenheten först. den 6/3 är det dags. jag hoppas att smärtsjuksköterskan kan göra underverk. för just nu är allt med läkare botten enligt noah. hoppas hoppas. skulle vara skönt att slippa sövning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni har verkligen en sån duktig kille! Såg precis alfabetspusslet på FB :)
Håller tummar och tår för att det går bra på us.
Stor Stor Kram.

Svar: tack så mycket! ja lite spänd inför us är jag minsann. så som han var sist så känns det nästan omöjligt om det lyckas. i så fall så tackar och bockar jag inför deras storhet och kompetens. kramar till er
Josephine

2013-02-12 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0