Publicerat: 2013-12-15 Klockan: 07:31:33

lilljul

igår hade vi lilljul hemma hos oss. som vanligt så är förberedelserna för maten massiva och måltiden över på några minuter. men det blev gott!
 
 
skulle fånga barnen på kort innan. de hade springtävling så det gick sådär....!
 
 
dukning och bordsplaceringar.
 
 
gästerna har anlänt och nu är det äntligen dags för intag.
 
 
jag åt inte på toaletten. jag lovar. men däremot så tog jag ett kort på min nya frisyr. ska försöka ta med större helhetsblick vid annat tillfälle:)
 
roligaste för ungarna var nog...
 
 
när barnen varvart ner (??) delade vi ut julklappar till varandra och när jullen och lovi somnat var det dags för norsk julafton. man kan lätt säga som så att william och pierre hade turen med sig och tog hem de flesta vinsterna!
 
tack alla inblandade för en rolig kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0