Publicerat: 2013-12-17 Klockan: 08:36:00

5 år

nu har vi varit gifta i 5 år. min älskade man och jag. jag älskar dig mer nu än vad jag gjorde då. älskade fina man. du som alltid tänker på mig och våra barn. gör det där extra. gör allt för att jag ska ha det bra. säger så fina saker som jag knappt orkar lyssna på.
 
jag har så roligt tillsammans med dig. jag trivs så bra tillsammans med dig. du gör mig hel som det så fint heter. jag hoppas att vi kommer leva tillsammans resten av våra liv. få gnabbas ihop och bli till russin tillsammans. få se våra barn utvecklas till självständiga individer. få resa tillsammans hela familjen och sen du och jag när barnen tröttnat. få uppleva när våra barn tar examen och hittar sin kärlek. kanske få fina barnbarn, livets efterrätt som det heter.
 
men nu. nu är vi här och nu. mitt i småbarnlivets största kaos. det är här vi är och försöker få pusslet att gå ihop och det tycker jag att vi lyckas med. riktigt bra dessutom.
 
jag älskar dig sadjad.
 
när vi nyligen blivit tillsammans.
 
 
på förlovningen på vår 1-årsdag.

 
på fotograferingen innan bröllopet.
 
 
när vi precis blivit vigda.
 
 
hemkomna efter bröllopsresan.
 
 
1 år som gifta.
 
 
2 år som gifta.
 
 
 3 år som gifta.
 
 
4 år som gifta.
 
 
5 år som gifta.
 
 
om några dagar åker vi på kryssning tillsammans! då ska vi fira våra 5 år som gifta, och 7 år tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Sadde

Vilken briljant present! Älskar dig!

Svar: ❤️
Josephine

2013-12-17 @ 14:09:36
Postat av: Maria

Grattis fina ni ! Kramar

Svar: Tack så mycket!
Josephine

2013-12-18 @ 10:44:37
Postat av: mormor till Emma o Maja

Grattis i efterskott på 5-årsdagen.

och
En God Jul och Ett Gott Nytt år
önskar vi hela familjen Azari.

Siv-Britt o Kent

Svar: God Jul & Gott Nytt År till er med ❤️
Josephine

2013-12-23 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0