Publicerat: 2012-09-17 Klockan: 16:22:00

återbesöket på us

nu har vi varit där. på 1-årskollen efter noahs skoliosoperation. noah var på sitt tjurigaste humör i väntrummet. när vi såg läkaren som vi skulle till säger noah högt och tydligt; jag vill inte träffa honom....
 
 
ungefär på den linjen var det. men väl inne och i mammas knä gick det an. vad blev kontentan av detta besök?
 
- jo det ser oförändrat ut på röntgenplåtarna!
- noah har en putrygg ovanför det opererade området och detta ska hållas koll på.
- han ska försöka sträcka på sig när han sitter, går etc.... *lätt - nej...suck*
- om 4 månader ska en skiktröntgen (ct) göras och efter det tas beslut om skruvarna ska tas bort.
 
känslan både jag och sadde fick var att skruvarna ska avlägsnas. men om det görs i början av 2013 eller om det kan få dröja än längre vet vi inte. men läkaren sa att noah mycket väl kan känna av dem och han tar sig ofta på det opererade området. så ja... ingen åtgärd just nu. men om 4 månader och framåt väntar vi oss att det troligtvis blir ett nytt ingrepp.
 
såklart blandade känslor. men inget jag tänker gå igenom och älta nu. väntar på remissen till ct. efter det kan jag börja tänka på det.
 
noahs tjuriga humör.. jo 39,5 i temp var svaret på det. slocknade i mitt knä inne hos läkaren..
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Stor Stor Kram!
Krya På Killen.

Svar: tusen tack...!
Josephine

2012-09-17 @ 19:57:42
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Farmor

Hej hjärtat. Feber? Krya på dig min älskade Noah, min hjälte och mitt allt.

Svar: hej!ja feber men det verkar gå åt rätt håll redan nu. kramar
Josephine

2012-09-17 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0