Publicerat: 2012-10-05 Klockan: 09:48:00

tandskötsel

jag har ägnat flera inlägg om släktet förrut. men de är så ofantligt komiska.
 
igår infann jag mig punktligt hos tandhygienisten. det vanliga kallpratet klarade vi av. sen är det dags att gapa stort. in med alla olika redskap i munnen.
 
sedan är det dags. för att prata mer... men jisses.. är det bara för mig det känns väldigt obekvämt att prata när jag har fullt med saker i munnen och de krafsar och har sig. jag känner hur salivet rinner ner i strupen, ut från munnen och blodsmaken börjar ge sig till känna.
 
jag önskar mig bara bort därifrån.
 
sedan ska jag äntligen få skölja. SOM JAG HAR LÄNGTAT!
 
skölj nu rikligt säger den snälla tandhygienisten. jo tack. med den 1/3 vattenmängd i det redan väldigt lilla glaset...
 
jag ska göra mitt bästa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0