Publicerat: 2012-05-05 Klockan: 22:01:00

vurpan....

vet ni en sak.

igår gjorde jag en vurpa - a lá big time.

påväg hem från jobbet så trampade jag snett. ni som känner till min historia vet att jag har extremt uttöjda ledband vid bägge fotlederna efter x antal olyckor.

så jag föll.

eftersom jag bär på en fluff i magen så tänkte jag mitt i fallet att jag måste rädda magen. detta innebär att jag gör ca 90 graders vändning som måste se väldigt stuntmässig ut.

så nu sitter jag här med en rejält stukad vänsterfot. en högersida som är dekorerad av skrapsår och blåmärken på knä, hand, armbåge och överarmen.

igår satt jag på asfalten och såg mig omkring efter hjälp. ingen hjälp fanns att nå så jag fick helt enkelt försöka ställa mig upp och tycka synd om mig själv de få meter jag hade kvar till min trygga boning....

det gjorde jag igår...

Kommentarer
Postat av: PB

Men fy stackare! Hoppas du läker ihop snart! KRAM <3

2012-05-06 @ 10:51:49
Postat av: Johanna

Åh stackare :(

2012-05-06 @ 16:03:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0