Publicerat: 2012-05-21 Klockan: 08:45:00

vecka 33



sådär ja. nu har man gått in i vecka 33.

det positiva med graviditeten är att den snart är över. det tråkigaste är den förbannade halsbrännan som gör mig galen samt vaderna som krampar hela tiden.

imorgon är det dags för barnmorskan igen. bara ett par gånger kvar inplanerat nu. sen är det dags för den där förlossningen..... blä!

kanske får vi stanna på bb. tillsammans som en familj. inte bli splittade efter en timme. märkligt. tänk om det blir som det ska den här gången. vad sker då? då är vi nästan som förstagångsföräldrar. för vår normalitet är inte det vanliga. dock är det just vad det är för oss.

hur som helst så ska det bli väldigt spännande att se vad fluffen är för person. kanske blir fluffen mörk som sin pappa eller ljus som mig och noah. det är väl det som jag är mest spänd att se!

Kommentarer
Postat av: PB

Jisses vad fort tiden går, känns som det var nyss som jag fick reda på att ni väntade en liten till. Håller alla tummar och tår för en bra förlossning!

2012-05-21 @ 13:12:24
Postat av: Maria

Fin mage ! spännande .... Kramar

2012-05-24 @ 16:17:13
Postat av: Sabina

Vilken fin mage Jossan! Kram Sabina

2012-05-26 @ 13:25:35
Postat av: Lena Bågenholm

Vilken söt liten mage!!!! Kram

2012-06-02 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0