Publicerat: 2012-05-14 Klockan: 16:12:00

lust



i lördags arrangerades lust av mig, josefine och anneli. tyvärr kunde inte anneli själv vara med då hon skulle vara tärna på ett bröllop. men hon var med i planerna! först åkte vi till marmorbruket där vi fikade och gick en promenad i den fina naturen.



efter det intog vi villa fridhem för deras fantastiska afternoontea. vi åt, åt och åt. sedan när vi trodde att vi inte kunde äta mer så åt vi lite till.



jag tror nästan att de nybakade sconesen var mest populära.



när alla hade svullna magar var det dags att svida om till bikini för att inta spaavdelningen. där badade vi, bubblade, softade och skrattade. efter bastu och dusch åkte vi hem till mig. där blev det exotisk planka med tillbehör.



kvällen avslutades med ett sexparty och en massa godis och chips.



eftersom att en av våra medlemmar har hoppat av hade vi plats för en till. 3 alternativ fanns och vi drog lott om vem som skulle tillfrågas först. mitt alternativ blev först så numera är även tina med oss i lust. nästa träff är den 15/9!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja ni planerade det hela väldigt bra och det var en mycket lugn och skön dag som vi fick uppleva =).

Kul att Tina är med nu också och att vi har lite att se fram emot.

Puss

2012-05-14 @ 20:42:05
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0