Publicerat: 2012-05-09 Klockan: 20:55:13

ärenden

igår hade jag en hemmadag med sonen. feber och allmänt hängig. oj vD effektiv jag hann vara.

fotobok som producerades, presenter förbereddes, rensade och organiserade. ja noah sov i 3 timmar så jag hann med!

när sadde kom hem hade jag 3 timmar fyllda av ärenden. traderautskick, medicin hämtning på apoteket, babyproffsen, babyland, teknikmagasinet och maxi.

blev snuffar och gose till fluffen, inköp till lördagens lust mm.

produktiv dag!

idag har noah varig hemma med sadde och jag har jobbat till 19 för andra dagen denna vecka. nu soffhäng!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu har jag gjort utmaningen jag fick av dig :)

2012-05-10 @ 14:58:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0