Publicerat: 2012-03-31 Klockan: 20:26:08

hurghada

26 till 28 grader i poolen och ca 24 grader i havet. som ni forstar har inte jag badat an. men de andra har :)

noah och leah spelar fotboll, dansar, hoppar, ater pomme, skrattar och charmar de flesta i sin omgivning. noah spelar fotboll med ALLA. personal, turister, oss, leah och vaggarna. manga ar de som fragat om vi har kontrakt till honom. jag menar att han har fatt sin talang fran mig... mohaa..

tredje kvallen och an sa lange gar allt sa smidigt.

nej nu ska jag logga ut och ta en alkoholfri strawberry daquiri!

Kommentarer
Postat av: heni

vad skönt o härligt det låter. ha de forsatt skönt.

2012-03-31 @ 21:42:52
Postat av: Milla

Låter alldeles underbart och perfekt. Fortsätt njut och ha en underbar semester =).

Puss

2012-04-01 @ 00:01:12
URL: http://cmillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0