Publicerat: 2012-03-07 Klockan: 09:22:00

änglamakerskan

änglamakerskan av camilla läckberg. utgiven år 2011.

påsken 1974 försvinner en familj spårlöst från ön valö utanför fjällbacka. en fin påskmiddag är uppdukad i matsalen, men alla utom den ettåriga dottern ebba är borta. har de blivit utsatta för något brott eller försvunnit frivilligt? gåtan har aldrig fått någon lösning...

ebba återvänder många år senare. då börjar plötsligt en rad märkliga saker att inträffa och det nystas i trådar både från förr och nu.

enligt mitt tycke läckbergs bästa bok i fjällbackaserien!

betyg 5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Tess på Textilfabriken

Halloj!

Hittade hit för att jag googlade på 'öppna förskolan i sandbyhov' och ville lämna ett litet avtryck.



är nyinflyttade i norrköping och hade precis vårat första (uppskattade) besök där i sandbyhov.



Vilken fin blogg du har, jag har inte läst läckberg, men jag ska nog ta och göra det snart, många säger bra saker om hennes böcker!

2012-03-07 @ 17:18:17
URL: http://www.textilfabriken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0