Publicerat: 2012-07-20 Klockan: 22:18:30

sjukhuset

det här har jag och lovi roat oss med idag. i stort sett hela dagen och kvällen. vi blev inlagda på bb ett par timmar då min sänka är alldeles för hög och jag har feberfrossa, huvudvärk och VÄRK i bröstet. mjölkstockning eller annan infektion återstår att se. fullproppad med medicin så mår jag ganska bra nu. men något kul hade minsann bb-vistelsen med sig. fick äran att träffa alexander först av alla:) alexander är luddes lillebror. jag träffade honom när han var ca 2-3 h gammal. alltid ett härligt minne av en annars riktigt kass dag. nu hoppas jag att pump och mediciner får bukt på detta tills på söndag då jag har inbokat återbesök....


Kommentarer
Postat av: Stina

Usch då! Inte kul! Krya på dig! Kram!

2012-07-21 @ 08:03:27
URL: http://blomsterv.blogspot.com
Postat av: PB

Stackars dig! Hoppas du mår bättre!!

2012-07-21 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0