Publicerat: 2012-01-19 Klockan: 18:18:00

årets gåva

jag blir så glad när jag går in på carolinas blogg och ser att fler och fler av de jag känner, eller de som jag vet läser min blogg, har skänkt pengar till noels insamling.

i vart och vartannat tackinlägg från carolina så finns det någon som jag känner. det värmer.

jag blev inspirerad av therese som skrev att hon skulle skänka en summa till insamlingen för alla de firar detta år. så det ska även vi göra. först ut var matilda myrberg.

jag tycker att det är en fin gåva. att de kommer få pryda barnavdelningens vägg där namnen kommer stå på de som varit med och gjort omvandlingen möjlig.

en fantastisk gåva.

årets gåva.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du ibland kläcker man riktigt bra idéer... :)

Kram och Trevlig Helg.

2012-01-19 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0