Publicerat: 2012-02-13 Klockan: 20:21:56

ren och skär lycka

ni är många som hört av er - nu går det att kommentera detta inlägg! men tack för alla fina ord vi redan hunnit få på andra sätt!

 

ni anar inte. vi har fått positiva besked från noahs kirurg. idag var vi på norrköpings sjukhus för skoliosröntgen. skickade iväg ett mail till noahs kirurg och 2 timmar efter det kom svaret.

det ser bra ut. inget har lossnat och läget är stabilt. ni kan börja träna ett par timmar om dagen utan korsetten och sedan efter varje vecka dra av fler timmar.

nej men förstår ni???

nu börjar utskolningen av noahs hårda stela korsett. vi ska få tillbaks vår son och han ska få tillbaka sin kropp!

att skruvar kan lossna vet jag men det hade jag förträngt. så jag är galet tacksam över att inget lossnat i hans rygg.

jag är så glad!!!!!

denna gång - skelettröntgen

korridoren

äntligen sovdags efter röntgen

spända inför svaret

 


Kommentarer
Postat av: johanna roos

Har oxå försökt kommentera innan. Såå glad för er allas skull. Stor kram

2012-02-14 @ 23:45:52
Postat av: Sara Erik iris

Underbart, helt fantastiskt!! Tänk vad stark Noah har varit och är!! Ni också! Kramar

2012-02-15 @ 07:24:43
Postat av: Anonym

Så otroligt skönt! Unnar er det av hela mitt hjärta! Hoppas på lika bra besked om hjärtat!

Kram!

2012-02-15 @ 09:47:05
Postat av: mormor till Emma o Maja



vilket härligt besked angående ryggen. skönt om Noah kan få slippa korsetten när ni ska till Egypten.

så hoppas vi på ett bra besked på fredag också. håller tummar o tår för det.

2012-02-15 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0