Publicerat: 2012-02-03 Klockan: 15:28:49

brutna tår

ja..

nu är det ett faktum. i tisdags lyckades jag av någon oförklarig anledning drämma in min vänster fot i olika hårda föremål 5 ggr på 2 timmar. ja ni hör ju....

första gången var det sådan smärta jag tidigare aldrig känt i samband med "slå i foten sammanhang". sedan skrattade jag mest åt min klumpighet medan det dunkade och smärtade i foten under hela kvällen. väl på natten kunde jag inte ens ha ett täckte på foten då det smärtade så.

det ser så kul ut. när jag försöker böja tårna böjs 2 av dem och 3 av dem står rätt upp. de har inte en tanke på att följa sina 2 kompisar. jag kan fortfarande inte stödja okej på foten och det värker fortfarande. vilket det kan göra i 2 veckor.

lagom lyckat då jag ska åka till sälen på söndag. vilken tur att jag bara tänkt att åka skidor en dag och hänga i pulkabacken med noah resterande dagar. som det är nu kan jag glömma att få i foten i en pjäxa...

http://www.1177.se/Sormland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Bruten-ta/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0