Publicerat: 2012-08-20 Klockan: 22:28:40

skoliosröntgen

nu närmar det sig ett år. ett år sedan vi bodde på us. ett år sedan noahs skoliosoperation. ett år....
 
för ett år sedan upplevde jag bland det värsta jag någonsin upplevt. jag hoppas innerligt att jag aldrig någonsin kommer behöva uppleva det igen.
 
vi vet med oss att ny skolios kan uppstå vid det opererade området. eller att ryggmärgen kan bli fjättrad. båda dessa som en komplikation av förra årets operation. det kan även vara så att skruvarna måste avlägsnas. men när något av detta skulle bli aktuellt - om det ens blir det - går inte att säga än.
 
om det är påväg att bli aktuellt vet vi snart. idag gjorde vi nämligen årsröntgen... om några veckor sitter vi återigen på us och har återbesök hos tropp.
 
 
 håll tummarna för noah och oss mina vänner. håll tummarna....

Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste ni, vi håller alla tummar vi kan! För Noah och för er<3

Svar: tack <3
Josephine

2012-08-20 @ 22:47:10
URL: http://darlyckabor.blogg.se
Postat av: Milla

Vi håller allt för att ni ska få mer positiva besked nu.
Puss

2012-08-21 @ 15:09:28
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0