Publicerat: 2012-08-24 Klockan: 09:24:00

noels framsteg

varje gång jag har träffat noel på sistone har han gjort sådana framsteg. jag har följt noel och hans familj sen vi först träffades på alb i december 2010. då var noel ca 2-3 veckor och noah ett halvår. sen dess har jag fått äran att umgås med denna härliga familj som blir 4 när som helst!
 
i början sågs vi på sjukhuset då noel bodde sina första 7 månader på sjukhuset. han gjorde sakta men säkert framsteg. men nu de sista månaderna så har det verkligen hänt saker.
 
jag är så imponerad över noel.
 
 
noah och noel lekte lite tillsammans.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Och vi är imponerade av Noahs framsteg, en sådan bestämd, busig kille och alltid med glimten i ögat! Tack för senast. Kramar

Svar: ja de är härliga våra killar! tack själv för senast!
Josephine

2012-08-26 @ 13:09:39
URL: http://blogg.mama.nu/noelvaldeoss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0