Publicerat: 2012-08-08 Klockan: 21:37:57

2-barnsmamma gånger 2

idag har jag verkligen fått känna på livet som 2-barnsmamma. ja eller 4-barnsmamma.

min man åkte till götet idag för att se på united mot barca. så idag har jag och de fyra ungarna hängt.

de äldsta var dock till stor hjälp. men en sak kan jag då konstatera efter denna dag och kväll och det är att omställningen från 1 barn till 2 inte är att leka med. jisses!

ett barn är rena rama barnleken. det har jag förstått nu. men att fixa alla rutiner etc när den yngsta kräver total uppmärksamhet och närhet det var en utmaning utan dess like.

all heder till ensamstående föräldrar! sadde lämna mig aldrig;)
 

Kommentarer
Postat av: Lena Elsa Frank

Hi hi . Mo ha ha ha hi ho ho. Ibland vill man börja knarka. Stort GRATTIS till er dotter! Kram

Svar: haha ja verkligen....
Josephine

2012-08-09 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0