Publicerat: 2011-09-20 Klockan: 23:51:00

det eviga badandet


noah älskar att bada. i sitt badkar. i någon pool. i någon sjö. men fy bövelen för att bada i en balja med en plastpåse i. det var inte herr no´s melodi alls.



sen så är det ju inte bara en gång som det ska badas med den där tvättsvampen med stark tvål på. nej utan två. eller rättare sagt tre då det ska bli bad igen - klockan 6 på morgonen. jisses!



de har kontrollerat blodtryck, andning, puls och säkert något mer! detta för att ha noahs rätta värden efter operation och ingen "genomsnittsskala" att gå efter. förträffligt!



efter lite lirk så gick även det vägen.



ja iallafall när noah fick låna redskapen!



nej nu är det hög tid att sova! hör att min lilla älskling drömmer lite otäckt just nu... hoppas han snart drömmer söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla hjärtat då, nu har han fått bada ytterligare igen och väl snart påväg. Alla styrkekramar jag har skickar jag till er nu.

Puss puss

2011-09-21 @ 06:44:15
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Åsa

Sitter här med tårar i ögonen. Vill bara säga att ni kommer finnas i mina tankar idag. Skickar massvis med styrka och hopp till er.

Jag tror på Noah, han verkar vara en envis liten kille. Det kommer gå bra! Massa kramar till er <3 <3

2011-09-21 @ 07:28:45
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänker, tänker, tänker massor på er just nu.

Noah på väg in på op.

På dig och Sadde, er väntan under op.

Känner, känner, känner med er...

Hoppas jag kan skicka lite lugn, lite ro, lite styrka, för det behöver ni mest av allt just nu.

Massa kramar!

2011-09-21 @ 07:41:39
URL: http://tovemingroda.blogg.se/
Postat av: Anna

Tittar på klockan... håller andan en stund och undrar hur mkt jobb det kommer bli för mig idag...

Jag ser så enormt mkt fram emot meddelandet att det är över. Känner ändå ett slags lugn, det är klart att allt kommer gå bra - oron är mer den vanliga - det är så trist att sitta där och inget kunna göra än vänta, vänta och vänta tills de öppnar de ljuva ögonen igen.

Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta!

Kram

2011-09-21 @ 08:13:22
URL: http://annaochfamiljen.blogspot.com/
Postat av: Jenny T W

Skickar kramar och tankar från Stockholm också!

2011-09-21 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0