Publicerat: 2011-09-14 Klockan: 09:25:00

upplevelsestigen

vrinneviskogen ligger 5 min bort från oss. gångavstånd. ändå är vi där så sällan. men i söndags var vi där med e. då passade vi på att gå länge hela upplevelsestigen. det är något jag varmt kan rekommendera!



vi gick även till kottebanan där noah lärde sig hur saker och ting ska gå till!



waw! är det sådär jag med ska kunna gunga en vacker dag?



en del saker kunde noah göra redan nu. som att krypa omkring, smutsa ner sig, pröva balansbanan och upptäcka saker och ting.



waw en helt ny värld!



nya utmaningar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för tipset! Hade ingen aning om att det fanns en upplevelsestig. Måste jag testa med småbusarna någon dag. kram.

2011-09-14 @ 12:37:25
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0