Publicerat: 2011-09-01 Klockan: 21:40:51

remissen?

vart är remissen?

den lyser med sin frånvaro och det gör mig livrädd.

blir inte operationen av den 21? ska vi börja ställa in oss på något nytt?

vi har lagt upp all planering pre-op och after-op. vi har fixat med noahs förskolestart, med mitt jobb och med annat som ska fixas.

jag har mailat operationsplaneraren. fick ett svar att hon gått från sin tjänst och det är en ny förmåga på plats som dock ej svarat på mailet än. jag har mailat vår kirurg som vanligtvis brukar svara rekordsnabbt och även hans svar lyser med sin frånvaro.

sadjad ringde till avdelningen idag för att kontrollera om noah har en planerad inläggning där. men de kunde inte se "så långt fram". huh! långt fram.... för mig känns det som om operationen är imorgon. härligt att olika individer har så olika perspektiv över saker och ting. nu är jag inte ironisk. det är härligt!

men det är inte härligt att stå och klampa i ovissheten. jag orkar inte ladda om en gång till. imorgon ska sadjad göra ett försök att ringa till dem. men genom erfarenhet så vet jag med mig att det kan vara likvärt med att bygga ett rymdfarkost för gemene man. det vill säga smått omöjligt.

håll tummarna. håll tummarna för oss. att det blir av. om 20 dagar "vill" jag att familjen azari blir inlagd på avdelningen 15 i US.

idag har jag förkovrat mig i en massa fakta om skoliosoperationer. just den biten om lätt, mellan och grav skolios. under 10 grader anses vara en lätt skolios. under 20 grader en mellan. och över 40 en grav. noahs skolios var i februari 40 grader.... i februari. då hade den ökat från 27 grader på ca 2 månader. undrar hur många grader den är idag.

nej. imorgon vill jag ha ett svar. när blir operationen? kan vi räkna med den 21? snälla!!

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Nej vad jobbigt när man inte får raka besked. Hoppas ni får alla svar ni behöver snabbt nu!

2011-09-02 @ 08:09:43
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Åsa

Usch Usch Usch säger jag. Att det ska vara så svårt att få ett besked. Att man ALLTID måste ligga steget före själv och ta tag i saker när det gäller vården. Som förälder har man ju nog med att oroa sig för sitt älskade barn. Håller tummarna för att ni får ett besked och att det är RÄTT besked med rätt datum! Styrkekram till er

2011-09-02 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0