Publicerat: 2011-05-19 Klockan: 16:25:45

pirates of the caribbean 4

pirates of the caribbean; i främmande farvatten, 2011. regi rob marshall.

jag gick till salongen med väldigt få förväntingar då jag hört att nya regissören gjort en dålig film. det enda jag egentligen förväntade mig var att njuta av depp! jag njöt av både filmen och depp!

det är egentligen samma gamla rövarvisa. men jag har inte tröttnat, inte än.

skattjakten går denna gång mot ungdomens källa. det är underhållning i form av äventyr på hög nivå, depp som spelar på sparrow som vanligt och en hel del nya förmågor som är härliga att titta på. skönt att slippa orlando bloom och kiera knightly.

sanna mina ord - det kommer fler filmer!

betyg 4 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0