Publicerat: 2011-03-06 Klockan: 10:22:32

vackraste men ändå....

 

de här 2 fotona är bland mina 2 favoriter på sadjad tillsammans med noah som nyfödd. de är de två vackraste bilderna samtidigt som det är de två bilderna som gör mest ont att titta på.

den övre är när vi precis fått beskedet att vi måste åka till stockholm för att operera noah. jag tycker sadjads blick utstrålar en känsla av maktlöshet samtidigt som det är en stolt nybliven pappa som sitter med sin son.

den nedre bilden är när sadjad bär noah till de olika undersökningarna. han vill skydda noah från allt som måste göras... det enda sättet det är möjligt att "skydda" är att vara en trygg famn mellan varven.

så fina bilder men så mycket känslor bakom dem....

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Han ser så liten och skör ut och jag kan verkligen förstå vad du menar med ändå för på nåt sätt ser det så fel att någon så liten har en massa slangar omkring sig. Samtidigt som Sadde skyddar sin son mot allt och låter honom komma i första rummet och sätter sig själv sist. Hemska och underbara minnen på samma gång. Puss

2011-03-06 @ 10:55:36
Postat av: Lina

Vi känner ju inte varandra så väl men som mamma förstår man vad du menar! man vill ta bort allt ont och skydda sitt älskade barn från allt som kan göra dem illa! Ni gör ett kanonjobb, för det är verkligen ett jobb när man har hand om något så skört... Jag ser bara glädje i Saddes blick och det gör man på alla bilder ! Ni har en fantastiskt kämparglöd och det beundrar jag!

2011-03-06 @ 11:38:28
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag har gråtit många gånger när jag tittar på andra bilden. Det gör onst i hjärtat att se hur saddae försöker skydda Noah.

Ni är otroliga alla tre och jag är glad att jag får vara med er och lära mig om kärlek.

Heni

2011-03-06 @ 14:28:50
Postat av: Maria

Visst är jag glad åt min älskade dotter men hennes födelse o allt därefter kommer alltid ge blandade minnen/känslor. Var en tuff start i livet för henne ... Och ja för lilla Noah med såklart ! kramar ! Du skriver så fint Jossan !

2011-03-06 @ 17:59:59
Postat av: Sadjad

Den första bilden har jag inget minne av...allt kändes mest svart o jag ville att han skulle få vara hos mig o inte hos någon annan. så tror jag att jag tänkte.



Den andra...den kommer jag ihåg som det vore igår. Jag är här min son tänkte jag ...hoppas du förstår det. PUSS

2011-03-06 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0