Publicerat: 2011-03-25 Klockan: 19:34:00

teneriffa dag 4



idag kom solen! efter det hade vi riktigt bra väder! noah får sitta en liten stund i solen och leka med mig innan det är dags för skuggan igen. detta var även den ödesdigra dag då jag föll. ni kan se platsen på bilden ovan om ni tittar på kanten bakom vagnen. där föll jag!

 

noah och jag leker lite innan det är dags att försöka gå ner till stan - det gick såklart inte att gå och det fick bli taxifärder de kommande 2 dagarna plus kryckor.

 



galet febrig son............ lycklig och hög på medicin...

 

galet god mat på tony romas. tack för tipset karin & conny!



noah sitter på min egna rullstol;)



tycker aningens synd om mig själv............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0