Publicerat: 2011-03-10 Klockan: 12:17:21

min låtsas fru

min låtsas fru, 2011. regi dennis dugan.

 

jag såg trailern och sa att jag aldrig skulle se denna film. sedan dök den upp som barnvagnsbio och jag ändrade uppfattning. jag såg den. jag hade förväntat mig en ren och skär idiotifilm.

 

vilket det också var till stor del. men jag gillar ändå hur de driver med hela plastikkirurgiindustrin. jag skrattade till och med hjärtligt vid några tillfällen. jag kom på mig själv sitta och småle några gånger och blev överraskad av min reaktion;)

 

filmen handlar om en plastikkirurg som blivit bränd av en tjej han skulle gifta sig med. han har sparat vigselringen och använder den som en brudmagnet (ehh.. är alla tjejer ute efter gifta män, tydligen attraktivt att vara den andra kvinnan...). sedan lyckas han av ett missförstånd ljuga ihop en historia och blir kär.

 

allt är fruktansvärt förutsägbart vilket var tur när det var en salong fylld med små söta bebisar.

 

betyg 2 av 5.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0