Publicerat: 2011-06-08 Klockan: 21:49:17

egil in thá house

idag var vi hos egil och lekte. till en början var det egil, noah och ludde. noah visade var lampan fanns - om nu någon missat denna värdefulla information.



sedan fick han tag i en skallra och lekte hårdrockare ett tag.



egil var inte sämre han utan han klinkade på gitarren. maja kom lite senare och efter det var dagens date fulltaliga. leah roade sig på ullared!





glada ungar!

efter leken gick vi till stan och köpte en solhatt till noah.. men det känns som han frågar sig;

"mamma vad är det för urlöjlig hatt du tvingar på mig..."



ska jag verkligen ha det här stora åbäket på mig?



ja min kära son det ska du. du är så fin i den och du slipper solen!

jag skulle även kunna svara - sluta kasta av dig kepsen så slipper du se så larvig ut!



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja han ser inte helt nöjd ut med sin solhatt :)

2011-06-08 @ 22:03:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sara LK

Fina ungar och fin hatt! Måste också inhandla nåt med snöre...

2011-06-08 @ 22:37:42
Postat av: Hanna

Asså, jag vet inte vad du och Sadde har gjort! Han är nog den sötaste unge jag sett, helt ärligt! Och då ska vi säga att jag fött två själv också...

2011-06-09 @ 09:12:16
Postat av: Milla

Lill gubben då så söt man kan vara i hatt. Det är så roligt med bilder från era träffar för det blir så tydligt på hur stora alla börjar bli =).

Puss

2011-06-09 @ 14:16:12
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Heni

Så söt han är i hatt. Ni har en fantastisk son. Älskar er

Heni

2011-06-09 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0